Sağlıklı ve düzgün görünümlü bir cilde sahip olmak hayal değil…

Dermapen Nedir?

Dermapen; microneedling veya mikroiğne olarak da adlandırılan bir cilt yenileme uygulamasıdır. Bu uygulama ile mikro iğneler vasıtasıyla cildin epidermis olarak adlandırılan en üst tabakasına ve bir altındaki dermis tabakasına mikro iğne uygulaması yapılır. Cilt sorunlarının etkilediği epidermis tabakasında oluşturulan bu mikro düzeydeki hasarlar sayesinde bölgede kolajen üretimi tetiklenir, bu sayede cilt yenilenerek bölgede bulunan sorunlar giderilir. Minimal invaziv bir uygulamadır ve kolajen üretimini desteklemesi nedeniyle kollajen indüksiyon tedavisi olarak da adlandırılır. Bahsedilen mikro hasar, kişinin hissedebileceği boyutta değildir ve tahrişe, ağrıya yol açmaz. Cilt sorunlarının düzeltilmesinde kullanılan diğer bazı yöntemlerin aksine cildin herhangi bir tabakasının soyulmasını gerektirmez.

Dermapen yöntemi aslında tarihi çok eskiye dayanan, antik Çin’de dahi uygulandığı bilinen bir tedavi yöntemidir. Bu eski dönemden köken alan mikro iğne yöntemi, tıbbın ve teknolojinin gelişmesi ile birlikte güncel olarak yorumlanarak Dermapen adı verilen medikal tedaviyi ortaya çıkarmıştır. Tüm cilt tipleri için uygun olan Dermapen tedavisi; ince cilt yapısına sahip boyun bölgesi veya kolların iç kısmı gibi hassas bölgelere dahi uygulanabilir. En sık tercih edilen uygulama bölgeleri arasında ise yüz, eller, boyun gibi bölgeler yer alır.

Cilt Gençleştirme

Dermapen Kimlere Uygulanır?

Tedavide iyileştirilmesi hedeflenen cilt sorunları arasında:
· Sivilce lekeleri,
· Yaşlılık lekeleri,
· Kırışıklıklar ve ince çizgiler,
· Yara izleri,
· Genişlemiş gözenekler,
· Elastikiyetini kaybetmiş cilt,
· Cilt tonundaki düzensizlikler gibi sorunlar yer alır.

Dermapen Uygulamasının Avantajları Nelerdir?

Dermapen yaptıranlar tarafından bu cilt gençleştirme tedavisinin tercih edilmesinde etkili olan faktörlerden en önemlisi herhangi bir kimyasal madde kullanılmamasıdır. Yalnızca cihaz yardımıyla yapılan bu işlemde cildin zararlı kimyasallar tarafından soyulması gerekmez. Ayrıca zahmetsiz bir tedavi yöntemidir ve seanslar halinde uygulanır. Dermapen faydaları arasında en önemlilerinden bir diğeri ise yanık ya da leke oluşumu gibi risklerin olmayışıdır. Tüm cilt tonları için güvenli bir uygulamadır ve lazer ile gençleştirme tedavisine uygun olmayan koyu tenli bireyler tarafından da tercih edilebilir. Dermapen iğnesi genellikle hastaları korkutsa da bu iğneler neredeyse bir ağrı bile oluşturamayacak kadar küçük boyuttadır. Ciltte oluşturduğu yenileyici etki ise neden olduğu zahmetin çok daha üzerinde bir güce sahiptir. Tüm vücutta uygulanabilen bu tedavi, cihazın tasarımının uygun olması nedeniyle dudak kenarları, göz çevresi, burun kenarları gibi ulaşılması zor alanları da tedavi edebilme imkanı sunar.