Ozon Sauna

OZON SAUNA;  özel olarak tasarlanmış bir kabin içinde vücut derisine, buharla birlikte  Ozon uygulanmasıdır. Ozon sauna kabini, tek kişinin, başı dışarıda kalacak şekilde, yatar veya oturur biçimde  sığabileceği bir kabindir. Kabin içine içine buhar ve ozon verilir.

OZONLU BUHAR TEDAVİSİ

Ozon sauna ozon, buhar ve  ısıyla derinin 4-6 santimetre altına kadar etki eder,

Ozon sauna kabinin içine verilen ozon ve buhar ile terleme yapar, kan dolaşımı ve sirkülasyon arttırmasını sağlar (42C-52C) terlemeyi sağlar. Terleme; derideki gözenekler açar.

Kabinin içindeki sıcaklık kişiye göre ve kişinin terleyebileceği sıcaklıkta ayarlanmalıdır.

Isı, buhar ile  oluşan nem ve terleme; verilen ozonun deri yolu ile emilimini sağlar. Ozonun ciltten emilmesi için cildin nemli veya ıslak olması gerekir. Ozon ,oksijenden 20 kat hızla emilerek cilt altında, kan dolaşımını arttırır,

Ozon böylece yağ dokularına ve lenf bezlerine ulaşabilir.

Lenf dokusunun toksinlerden temizlenmesi için ozon/buhar saunası en iyi ve en kolay yoldur. Ozon, yağ dokusuna nüfuz eder ve lenfatik drenajı aktive eder. Yağları ve toksinleri oksitleyerek parçalar.

Lenfatik sistemi toksinlerinden arındırır, cildi temizler, kasları gevşetir, kan dolaşımını hızlandırır ve bakteri, virüs, mantarları öldürür.

OZON SAUNA TEDAVİSİ, vücudun hastalıklarla mücadelesinde vücuda güç kazandırır, vücut direncini arttırır. Ozon sauna etkili detoksifikasyon yapar.

Vücutta yenileme, anti-aging ve zayıflama etkisi yapar.

Cilt daha parlak ve pürüzsüz olur.

Selülit tedavisinde, kaslardan laktik asit eliminasyonuna yardımcı olduğu için kas ağrılarında kullanılır.

Cilt ve hücre yenileme,

Bağışıklık sisteminin güçlenmesi,

Kan dolaşımının düzenlenmesi,

Damarların temizlenmesi,

Derinin toksinleri daha hızlı atması,

Laktik asit birikmesini önlenmesi,

Eklem ağrılarının giderilmesi,

Selülit tedavisi,

Seans başına 400-650 Kcal yağ yakarak kilo verilmesine yardımcı olması,

Bakteri, mantar, virus öldürücü etkisinden yararlanılır.

OZON SAUNA İLE OZONLU BUHAR TEDAVİSİ, TRANSDERMAL OZONTERAPİ

OZON SAUNA TEDAVİSİNİN YARARLARI

1.-OZON SAUNA TERAPİ Damar  ve dolaşım bozukluklarının tedavisini sağlar, damarları temizler.

2.-Geriatride ve aşlanma etkilerinin giderilmesini sağlar, Geçen yıllar ve çeşitli etkilerle cildimiz her geçen gün biraz daha yaşlanır. Zararlı ışınlar, toksik maddeler derinin hücrelerinin yaşlanmasına, kurumasına ve buruşmasına neden olur. Uygun nem ve ozon oksijenin yardımıyla deri hücreleri daha sağlıklı hale gelirler. Yeni hücreler gelişir. Üst yüzeyde bulunan ölü ve yaşlı hücreler dökülerek alttan genç, sağlıklı hücrelerin gelmesi sağlanır.

3.- Deri, ozon sauna ile alınan ozon, vücutta oksijene dönüştüğü için, vucutta ozon – oksijen artışı ile  İKİNCİ  AKCİĞER GİBİ çalışması sağlanır.

4.-Terleme ile  Böbrek fonksiyonlarına destek olur. Normalde böbrek yoluyla uzun sürede atılması gereken bir çok toksik madde, özellikle ağır metaller terleme yoluyla deriden kolaylıkla atılabilmektedir. Derinin ÜÇÜNCÜ BÖBREK  görevi yapar,

5.- Hücre ve dokulara giden Kan dolaşımını arttırır,

6.-Organların ve iç salgı bezlerinin metabolik süreçlerini hızlandırır, Hormon sistemleri aktive olur:

Hormon ve enzim üretimini normale döndürür.

7.-Vücutta biriken zararlı toksinleri ve atık maddeleri temizler,

8.-Ciltteki Virüs, mantar, bakteri ve vücuda zararı olan bir çok mikrobu temizler, İnsan derisi vücudu dış ortamdan gelebilecek çeşitli mikroplara karşı korur.

9.- Bağışıklık sistemini güçlendirir, Sıcağın da etkisi ile mikropları öldürerek enfeksiyon hastalıklarında, vücudun hastalıklarla mücadelesinde,Vücut direncini arttırır.

Ozon ve oksijenin cilt yoluyla vücuda girmesi sonucu gelişen birçok biyolojik ve kimyasal reaksiyonlar sonucunda immun sistem uyarılır ve düzenlenir.

10.-Ozon, Vücutta, oksijen miktarını artırır, Yağ dokusuna nüfuz eder ve lenfatik drenajı aktive eder. Böylece Yağları ve toksinleri oksitleyerek parçalar ve Kan ve lenf sistemini ve bazı toksin ve vücuda zararlı maddeleri temizler,  Lenfatik sistemi hızlandırarak vücuda DOĞAL DETOKS yapar,

11.-Sellülitleri giderir ve oluşumunu önler:

Deri ve deri altındaki dokuların oksijenlenmesinin, dolaşımının azalmasının sonucu olarak sellülit oluşur. Hücrelerdeki atık maddelerin uzaklaştırılması, deri altı yağ dokusunun oksijenlenerek dolaşımının artması, yağların yakılması ve dokuların sağlıklı hale amaçlanır. Adeta oksijenle yıkanan dokular çok daha pürüzsüz, temiz ve sağlıklı hale gelir. Selülitlerin tedavisini, sağlar.

Kan dolaşımı hızlandığı için daha temiz daha yumuşak bir cilt yenilenmesini,  Hücrelerin çalışmasını normal hale getirir.

12.-Cilt hastalıkları: Sedef, Akne, Egzama, Liken gibi cilt hastalıklarının tedavisini kolaylaştırır,

Ozon Sauna da yine, vajinal mantar başta olmak üzere, vulva ve vajinanın klamidya ve benzeri çeşitli mikroorganizmalar tarafından oluşturulan infeksiyonların tedavisinde başarıyla uygulanır.

13.-KASLAR, KRONİK YORGUNLUK ÜZERİNE ve AĞRI GİDERİCİ ETKİLERİ: Ağrıya neden olan, dokularda biriken, bazı zararlı toksinlerin ve Kaslarda biriken laktik asidi okside ederek kasları gevşetir ve yumuşatır,

14.-Eklem ağrılarını ve kas rahatsızlıklarını iyileştirir. Esnekliğini arttırır. Kas ve dokulardaki zedelenmelerin daha çabuk onarılmasını ve iyileşmesini sağlar.

15.-Çeşitli nedenlere bağlı ödemleri giderir.

Ayrıca spor hekimliğinde maç sonrası yorgunluğunun giderilmesi için özellikle Avrupa’da yaygın olarak kullanılmaktadır.

16.-Kronik yorgunluğu giderir, zindelik verir, Dolaşımın hızlanması ile Kalp damar sistemi zararsız bir egzersizden geçirilmiş olur.

17.-Artan kan dolaşımı TANSİYON üzerine olumlu etkiler yaratırken tüm dokuların daha iyi oksijenlenmesi ve atıkların hızla uzaklaştırılmasına neden olur.

18.-Stresi ve stresin etkilerini giderir, Depresyon ve Anksiyeteyi giderir. Depresyon kaynaklı gerginliği gidermeye yardımcı olur. Adrenalini okside ederek genel bir sakinlik sağlar. Stres nedeniyle kasılan adale dokuları gevşer. Ozonla, aktive olan iç salgı sistemlerinin de etkisiyle strese neden olan hormonal mekanizmalar bu sayede düzene girer.

19.-Beyin fonksiyonlarını geliştirir ve hafızayı kuvvetlendirir. Ozon ve oksijen beyin dokusunun daha iyi beslenmesini, oksijenlenmesini sağlayarak zihin çalışmalarını destekleyici etki gösterir.

20.-Koltukaltı, kasık ve derinin kıvrımlı bölgelerinde oluşan kokuları giderir.

21.-Kilo vermeye yardımcı olur.

Her 25-30 dakikalık ozon sauna seansında yaklaşık 400–650 kalori kaybederek (10 km.koşan bir insanın harcadığı enerji) (Harcanan kalori çıkılan ısı ve kişinin beden özelliklerine, yaşına göre değişmektedir.) ve yağ dokusu yıkımı sağlayarak sağlıklı zayıflama sağlıyor.

22.-Kansere karşı koruyucu etkileri vardır.

Kansere karşı koruyucu etkiler: Kanserin meydana gelmesinde en önemli etkenlerin başında doku ve hücrelerin yetersiz oksijenlenmesi ve toksik maddelerin doklarda birikerek yarattığı olumsuz etkiler gelir. Ozon sauna bu nedene yönelik olarak yararlı etkileri ile kansere karşı koruyucu yarar sağlar.

23.-Kişinin 10 seans sonunda sağlıklı bir cilt sahibi olur ve vücudun performansı artar, enerji seviyesindeki fark edilebilir değişiklik görülür.