Pürüzsüz bir görünüm…

Striort Çatlak Tedavisi Nedir?

Striort yeni bir tedavi yöntemidir. Uygulanan seanslarla birlikte cilt çatlaklarında yüzde 80 oranına kadar azalmalar görülür. Çatlaklar üzerinde oldukça etkili bir yöntemdir.

Çatlaklar, deri yırtığı olarak da adlandırılır. Striort çatlak tedavisi, çatlakların içerdiği kolajeni ortamoleküler bir sistem yardımıyla canlandırma temeline dayanır. Bu tedavi yönteminde her hangi bir kesi söz konusu değildir.

Bunun yanı sıra; iğne ya da lazer gibi bir uygulamayı da içermez. Başka bir deyişle; bu tedavi yöntemi, cerrahi ve invaziv bir yöntem değildir. Bu özelliği de tedavinin tercih edilme sebeplerinden biridir.

Zira, cerrahi müdahale gerektiren tedavi şekilleri insanlarda tedirginlik uyandırmaktadır. Bu yöntemin bu tür bir müdahale olmaması ve etkili sonuç vermesi hastaların gönül rahatlığıyla bu metodu tercih etmelerine neden olmaktadır.

Sitriort çatlak tedavisi yöntemi; özel bir vakum sistemidir. Bu yöntem için çatlak onarım metodu denebilir.

Bu tedavi yönteminde, çatlak çizgilerinin üzerinde tek tek çalışılır. Dolayısıyla her bir çatlak çizgisi, özenle ve tek tek tedavi edilmiş olur. Yani, çatlakların her biri için ayrı olarak çalışılır.

Çatlak tedavisi

Striort Çatlak Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Hastaların en çok merak ettiği konulardan biri de bu başarılı tedavi yönteminin nasıl uygulandığıdır. Özel bir tedavi yöntemi olduğu için özel araçlar kullanılarak uygulanan bir metottur.

Bu tedavi yönteminin uygulanmasında vakum barometresi özellikli bir cihaz yardımıyla uygulanmaktadır. Kan akışını hızlandıran özel solüsyonlar ve tedavi için özel tasarlanan Fibroderms isimli bir cihazdır.

İşlem öncesinde hastaya lokal anestezi krem uygulanır. Yani; hastanın çatlaklarının bulunduğu bölgeye özel solüsyonlar uygulanır. Hasta, uygulama süresince her hangi bir acı hissi yaşamaz.

Kan dolaşımının hızlanması için bir süre beklenir. Bu süre; yaklaşık olarak yirmi beş dakika kadardır. Bekleme süresi sona erdikten sonra uygulamaya başlanır. Vakum barı, deri yırtıkları üzerinde, yırtık yönüne doğru olmak üzere gezdirilir. Bu gezme hareketi ileri ve geri şeklinde yapılır.

Bu uygulamayla birlikte elastin ve kolajen proteinler uyarılır. Böylece yırtık görünümünde iyileştirme meydana gelmeye başlar. Bu uygulama yaklaşık olarak iki ya da iki buçuk saat arasında süreyi kapsamaktadır.

Striort Çatlak Tedavi Nekadar Sürmektedir?

Tedavi süresi, maksimum üç seans uygulanır. Ancak; b durum her hasta için geçerli olmayabilir. Seanslar hastalara göre değişiklik gösterebilir. Hastaların yaşına, cilt tiplerine ve cilt yapılarına göre seans sayısı değişkendir.

Bazı hastalarda daha fazla seansa ihtiyaç olabilir. Söz gelimi; hastanın çatlaklarının yayıldığı alana, çatlakların derinliğine ve genel durumuna göre seansların sayısı belirlenebilir.

Tedavi süresi, uzmanın muayenesinden sonra hastanın durumuna göre belirlenir. Uzman, hastanın ihtiyacına göre bir tedavi süresi belirler. Aynı zamanda seans aralıkları yirmi bir gündür.