Cildiniz canlı ve parlak..

Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi; vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin, homeopatik ilaçların , karışımlar halinde, mikro enjeksiyon tekniği ile cildin orta tabakasına enjekte edilmesi yöntemidir. Latince mezo (orta) ve terapi(tedavi) kelimelerinden meydana gelmiş olup ”orta deri tedavisi” anlamındadır. Ağızdan ya da kas veya damar içine yapılan enjeksiyonlar yoluyla alınan ilaçların aldığınız miktarlarının tümü her zaman ilgili hedef organa kadar ulaşamamaktadır.

Çünkü ilaçların emilimi sırasında bir kısmı emilmeden parçalanarak atılmaktadır. Bu yüzden alınan ilacın etkisi sınırlı kalmaktadır. Ayrıca sistemik yolla alınan ilaçlar kan yoluyla tüm vücuda yayılabildiği için hastalıkla ilgisi olmayan ancak o ilaçtan etkilenebilen diğer organ ya da dokularımızı da etkileyecektir ve istenmeyen yan etkileri oluşabilecektir. Mezoterapide ise küçük miktarlarda yapılan mikro enjeksiyonlarla ilaçlar direkt olarak problemli bölgeye verilir. Sistemik bir yan etkiye neden olmaksızın problem çözülür. Bu yöntem maksimum fayda sağlanmaktadır.

Yenilenmiş cilt

Mezoterapi tedavisinin sıklıkla kullanıldığı alanlar

– Cilt lekeleri,
–    Deri yüzeyinde oluşan çatlaklar,
–    Yara ve akne izleri,
–    Selülit,
–    Pigment yetersizliğine bağlı olarak görülen renk farklılıkları,
–    Cilt parlaklığının sağlanması,
–    Kırışıklıkların giderilmesi,
–    Gözaltı torbaları ve morlukları,
–    Saç dökülmesi,
–    Kepeğin önlenmesi,
–    Sporcu yaralanmaları,
–    Kronik ve akut gelişen ağrılar,
–    Fibromiyalji.

İğnesiz Mezoterapi Nedir?

İğne uygulamasını tercih etmeyenler için son dönemde geliştirilen iğnesiz mezoterapi yönteminde ağrı ve acı gibi istenmeyen hislerin oluşması engellenir. Özellikle dekolte bölgesi, boyun ve yüz hattında oluşan sarkma, yara izi, leke ve çatlak oluşumlarının tedavisinde etkili olan iğnesiz mezoterapi uygulamasında, mezoterapi iğnesi yerine yüksek frekanslı ses dalgaları kullanılır.
İğnesiz mezoterapi yönteminde hazırlanan solüsyon, ultrasonik cihaz yardımıyla deriye iletilir.
·    Saç tedavisi,
·    sıkılaştırma,
·    kırışık azaltma,
·    yüz gençleştirme
·    cildin nem dengesinin sağlanması için de kullanılan iğnesiz mezoterapi uygulaması, mezopeeling ile de kombine edilebilir.

Böylece kolajen üretimi hızlandırır ve güçlü lifting etkisi sağlar. Sıklıkla merak edilen “İğnesiz mezoterapi nedir?” sorusu bu şekilde yanıtlanabilir.

Selülit Mezoterapisi Nedir?

Erkeklere kıyasla kadınlarda daha sık görülen selülit hemen her yaşta ortaya çıkabilir. Cilt yüzeyinde çukurlu ve tümsekli görünüme neden olan selülit, genellikle karın, kalça ve uyluk bölgesinde yaygındır.

Yağ hücrelerinin genişlemesine bağlı olarak oluşan tümsekli yapıların yağ dokusunu büzmesi çukursu görünüme yol açar. Tıp dilinde fibrosklerotik panniküliti olarak adlandırılan bu durum, mezoterapi seansları ile giderilebilir.

Selülit mezoterapi uygulamaları sayesinde cildin alt kısmına enjekte edilen solüsyon, yağ depozitlerinin çözülmesini ve sertleşmiş dokunun düzenlenmesini sağlar. Selülit mezoterapi tedavisi, kan akımının düzenlenmesiyle birlikte yaklaşık 4 ila 10 seansta giderilebilir. Sonuçların kalıcı olması için egzersiz uygulamaları önerilir.

Saç Mezoterapisi Nedir?

Saçın canlılığını kaybetmesi ve zaman içinde dökülmeye başlaması, büyük oranda genetik yatkınlığa bağlı olarak gerçekleşse de hormonal düzenin farklılaşması, çevresel faktörler, uyku düzeninin olmaması, dengesiz ve sağlıklı beslenme gibi pek çok etken de buna sebep olabilir.
·    Saç dökülmesinin önlenmesi, kellik tedavisi ve saç uzamasının hızlanması için uygulanan saç mezoterapisi, saç problemi olan kişilerde oluşan hücre metabolizmasının harekete geçmesini sağlar.
·    Kan dolaşım hızını artıran mezoterapi, saç foliküllerinin canlanmasına yardımcıdır. Kişinin mevcut şikayetlerine özel olarak hazırlanan solüsyon ile saç derisinin ve köklerinin ihtiyacı olan vitamin ve mineraller sağlanır.
·    Solüsyonun saç derisinin 2 ila 3 mm. altına enjekte edilmesiyle yapılan işlem, saç ekimi yaptıran kişilere de uygulanabilir.

Böylece yeni çıkan saç tellerinin güçlenmesi sağlanır ve olası dökülmeler önlenir. Saç mezoterapisi şu gibi şikayetleri olan kişilere uygulanabilir:

–    Saç kırılması,
–    Saç dökülmesi,
–    Saçların yavaş uzaması,
–    Kepek varlığı,
–    Yeni saç oluşumunun çok yavaş olması,
–    Saç derisinde hasarlı doku varlığı.